Re: Syg Vaio

From: Peter Toft (none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 May 2003 - 22:55:05 CEST

Date: Sun, 11 May 2003 22:55:05 +0200
From: Peter Toft <none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Syg Vaio

On søn, 2003-05-11 at 20:13, Anders S. Jensen wrote:

> "En af mine venner...". Den er god med dig Peter.
> Du er garanteret bare blevet fristet over evne
> da du så spec'sne til 5.0, men det er da ikke

*FNIS* stor humor ;-)))

> noget at være flov over. ;-)

Jeg har en stabil DELL, men ville gerne have en Vaio ;-)
De er rimelig seje... men det er ikke så sejt igen
at have en Vaio med "noget" defekt hardware....

> (Nu skal vi ikke kikke nærmere i min mail-header
> og afsløre hvilken platform jeg sidder ved i
> skrivende stund, men det er "en af mine venners"
> maskine, og han venter kun på at nVidia får taget
> sig sammen og opdatere deres FreeBSD drivere til
> mit^H^H^Hsit GeForce4 Ti4800SE grafikkort. De
> har lovet ham at det vil de snart).
>
> Måske skulle "din ven" prøve at slå alt USB relateret
> fra i BIOS'en hvis det lader sig gøre.
> Ellers skulle han forsøge med en USB fri kerne...
> Gode dyr er rådne...:-(

Jeg mener at huske alle min vens enheder (cdrom+floppy)
kører via USB. Mit gæt er at hans cdrom-drev er defekt
og jeg tror næste træk må være installation via netværk.

Tak :-))

--
Peter Toft <none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk>