Re: Syg Vaio

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 May 2003 - 20:13:19 CEST

Subject: Re: Syg Vaio
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 11 May 2003 20:13:19 +0200

On Sun, 2003-05-11 at 17:50, Peter Toft wrote:
> En af mine venner har en syg laptop

"En af mine venner...". Den er god med dig Peter.
Du er garanteret bare blevet fristet over evne
da du så spec'sne til 5.0, men det er da ikke
noget at være flov over. ;-)

(Nu skal vi ikke kikke nærmere i min mail-header
og afsløre hvilken platform jeg sidder ved i
skrivende stund, men det er "en af mine venners"
maskine, og han venter kun på at nVidia får taget
sig sammen og opdatere deres FreeBSD drivere til
mit^H^H^Hsit GeForce4 Ti4800SE grafikkort. De
har lovet ham at det vil de snart).

Måske skulle "din ven" prøve at slå alt USB relateret
fra i BIOS'en hvis det lader sig gøre.
Ellers skulle han forsøge med en USB fri kerne...
Gode dyr er rådne...:-(

Mvh,

--
Anders S. Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>