Re: "Embedded" BSD-system

From: Simon Rigét (none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 Mar 2003 - 15:35:50 CEST

From: Simon Rigét <none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: "Embedded" BSD-system
Date: Mon, 31 Mar 2003 15:35:50 +0200

Har du tjekket om du kan bruge på keyboard devicet direkte?
F.eks. ved at åbne /dev/kbd0 som en fil.
Jeg har ikke tjekket hvordan det virker, og har heller ikke fulgt rigtigt
med i debatten, men det var nok den vej jeg ville prøve at se på.
Håber ikke jeg foreslår noget der allerede har været foreslået/afvist :-)

MVH Simon Rigét