mailnull user i Exim???

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 Mar 2003 - 13:31:15 CEST

Date: Mon, 31 Mar 2003 13:31:15 +0200
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: mailnull user i Exim???

  Hej Liste..

  Kort spoergsmaal..

  Compiling (eller forsoeg paa) af Exim gir mig denne meddelelse:

===> Installing for exim-4.10_2
id: mailnull: no such user
Exim requires user mailnull. Please update your system.
*** Error code 1

Tydeligvis skal jeg ha en user som hedder mailnull. Men er der nogen
specieller egenskaber ved denne user? Skal hun ha specielt home dir?
Skal hun ha specielt password? Skal hun ha speciel UID/GID?

Needless to say - Jeg proevede allerede at lave en ny standard user med dette
navn, og det virkede. Men jeg undrer paa om der maaske er
sikkerheds-et-eller-andet som har noget at goere med denne user

 /Mads

Mads Petersen
Amsterdam