Re: C++ IDE

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 10:33:42 CET

Subject: Re: C++ IDE
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 26 Mar 2003 10:33:42 +0100

On Wed, 2003-03-26 at 09:22, ext Torben Sørensen wrote:
> Hej folks
>
> Jeg leder stadig efter et C/C++ IDE til FreeBSD....
> Jeg har kigget lidt på Eclipse cdt, men jeg kan ikke få det til at
> spille (eclipse køre fint med java - takker anders mange gange for
> tidligere indlæg)
> Hvad bruger I andre (for det kan ikke passe at jeg er den eneste der
> roder lidt med c++ :)??
Man skal bestemt ikke grine af 'vi', men hvis man godt kan lide
et integreret miljø hvor man kan compile og debugge i er
emacs bestemt heller ikke at kimse af!
Fordelen ved vi er at den er på alle de Unix platforme du
kommer i nærheden af og den er uhyggelig effektiv at editere
i når du har ``tæmmet'' den. emacs kan fås til alle de Unix platforme
du kommer i nærheden af (og er ligeledes effektiv), og begge kan
bruges hvadenten du har X til rådighed eller et rent tekst interface.

Hvis man godt kan lide knapper (:-)) og ikke kan vente til
Eclipse folkene bliver lige så klar med deres C/C++ support
som de er med Java (dvs. at den kan vise library funktioner,
datastrukturer, variabellister, mv. når man holder musen over
et keyword) så er Anjuta også noget man skulle tage at kigge på.

Mvh,

--
/Anders