Re: C++ IDE

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 11:05:48 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: C++ IDE
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 26 Mar 2003 11:05:48 +0100

Hej igen

Har anjuta popup notation (obj->liste_over_funktioner)?

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler
Par No 1 - interactive a|s
Telefon: 8660-0488
Direkte: 4517-4357
ts@interactive.as

Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent by: owner-bsd-dk@BSD-DK.dk
26-03-2003 09:30
Please respond to
bsd-dk@bsd-dk.dk

bsd-dk@bsd-dk.dk
cc

Subject
Re: C++ IDE

On Wed, Mar 26, 2003 at 09:22:07AM +0100, Torben Sørensen wrote:
>Jeg leder stadig efter et C/C++ IDE til FreeBSD....
>Jeg har kigget lidt på Eclipse cdt, men jeg kan ikke få det til at spille

>(eclipse køre fint med java - takker anders mange gange for tidligere
>indlæg)
>Hvad bruger I andre (for det kan ikke passe at jeg er den eneste der
roder
>lidt med c++ :)??

Jeg har rodet lidt med anjuta - så meget fornuftig ud.

/Jesper