Re: Socket API

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 20:02:28 CET

Subject: Re: Socket API
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 24 Mar 2003 20:02:28 +0100

On Mon, 2003-03-24 at 19:03, Michael Knudsen wrote:
> Er det i øvrigt normalt (og velanset for den sags skyld), at man skriver
> under pseudonym her på listen?

Vi har faktisk ingen regler for hvordan man underskriver
sig, så enhver er i sin gode ret til at være anonym.

Jeg vil dog til enhver tid foretrække et rigtigt navn,
og vil gerne benytte lejligheden til at opfordre til at
bruge det i stedet for synonymer.
Nicknames er mere ``common practice'' i IRC sammenhænge,
men hvis man ikke har sin vandte gang på ``chatten''
(det har jeg f.eks. ikke), så ved man ikke hvem der
er bag pseudonymerne.

Jeg stemmer for at man opfordres til at bruge sit rigtige
navn, men at man bevarer friheden til at være anonym.

Det er ikke noget vi har drøftet i bestyrelsen (i hvert fald
ikke mens jeg har været med), så det er min egen mening
jeg lufter her!

Mvh, AK-47

Just kidding... Anders