Re: Socket API

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 19:03:14 CET

Date: Mon, 24 Mar 2003 19:03:14 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Socket API

Quoting Socketd (db@traceroute.dk):

> Der må være en forskel siden "Internetworking with TCP/IP -
> Client-Server programming and applications" både bliver udgivet i
> BSD-, Linux- og Windows-version (måske flere).

Hvis man nu var en ækel kommunist (findes der i øvrigt andre slags? :)),
ville man måske påstå, at det var for at sælge flere kopier af bogen.
Tre systemspecifikke (til en vis grad, jeg kender ikke bøgerne) bøger
har sikkert chance for at sælge flere end een systemuafhængig bog.

> mvh
> socketd

Er det i øvrigt normalt (og velanset for den sags skyld), at man skriver
under pseudonym her på listen?

--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.