Re: Homebanking

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 23:32:49 CET

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 27 Jan 2003 23:32:49 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking

Quoting Søren Jakobsen (mail@sorenjakobsen.dk):
[Spar Nord]
> "I disse måneder er vi ved at lægge sidste hånd på en ny netbank, der
> som udgangspunkt vil være platformsuafhængig."
>
> Såee nu skifter jeg ikke bank, jeg glæder mig blot til at se om de har
> fået lavet noget der dur :-)
>
> SparNord bruger noget fra SDC Denmark mener jeg, kan det ikke passe?
> der er en del andre der også bruger systemer magen til, det kræver en
> keyfil i ens c:\ og de sagde det var derfor det ikke virkede på andre
> end M$..

Og det virkede heller ikke i Windows 2000 og XP, medmindre man var
administrator. Jeg naevnte dette og andre problemer for Spar Nord et par
gange, inkl. i et "foel paa taenderne" interview jeg deltog i for
nyligt.

Great expectations, I have.

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org