Re: Homebanking

From: Søren Jakobsen (none@mail--sorenjakobsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 17:08:11 CET

From: Søren Jakobsen <none@mail--sorenjakobsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Homebanking
Date: Mon, 27 Jan 2003 17:08:11 +0100

hej

da I begyndt at diskutére det omkring homebanking,
skrev jeg lige til min sparkasse (SparNord) for at høre om deres holdninger,
da jeg ønsker at skifte mit windows ud med linux, men har ikke gjort det pga. homebanking kræver windows.

jeg fik følgende svar

"I disse måneder er vi ved at lægge sidste hånd på en ny netbank, der som
udgangspunkt vil være platformsuafhængig."

Såee nu skifter jeg ikke bank, jeg glæder mig blot til at se om de har fået lavet noget der dur :-)

SparNord bruger noget fra SDC Denmark mener jeg, kan det ikke passe? der er en del andre der også
bruger systemer magen til, det kræver en keyfil i ens c:\ og de sagde det var derfor det ikke virkede på andre end M$..

Mvh
Søren Jakobsen