Re: Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )

From: phk@freebsd.org
Date: Mon 27 Jan 2003 - 19:31:56 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )
From: phk@freebsd.org
Date: Mon, 27 Jan 2003 19:31:56 +0100

In message <none@200301271917.51163.tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>, Torben Sorensen writes:
>Når jeg forsøger at installere netscape7 fra port-træet, får ejg følgende
>fejl:
>
>tos# pwd
>/usr/ports/www/netscape7
>tos# make install clean
>===> netscape7-7.0 is forbidden: security bug--see
><URL:http://wp.netscape.com/eng/mozilla/ns7/relnotes/7.html#psm> and
><URL:http://www.xwt.org/sop.txt>.
>
>HELP...

Det gjorde jeg også. Jeg læste lidt på hvad det handlede om,
fattede ikke en brik af noget der lød farligt, så jeg fjernede
bare "FORBIDDEN=" linien i Makefile og kørte videre.

Det skal siges at jeg har et jail til den helt specielle browser
fordi jeg stoler ikke en skid på java kode, og det handler trods
alt om mine bank-konti.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956