Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 09:40:29 CET

Date: Mon, 27 Jan 2003 09:40:29 +0100
Subject: Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej PHK

Inden du skifter bør du lige overveje om det kan betale sig.

Jeg har længe haft diskussionen med min bank - faktisk siden min
sekretær
flyttede med Windowsmaskinen og "netbanken" (jeg blev skilt fra min
hustru
og hun brugte/bruger Windows)

Jeg har siden da jævnligt presset på min bank for at høre nyt, og det
lader til at de vil lave en version hvor størstedelen af
funktionaliteten håndteres
af serveren - IMHO a good thing(tm)

Jeg HAR været forbi Jyske Bank og modtog et svar der sagde noget i stil
med
"uha du har gode betingelser i din bank, dem er vi ikke klar til at
matche"

så derfor bliver jeg i Nordjyske Bank - især da jeg pr 1. januar er
selvstændig
konsulent (og derfor måske kunne have behov for mere hjælp fra banken)

Jeg kan anbefale Nordjyske Bank, selvom der kun er en afdeling på
sjælland
ved Nikolaj Plads (ved Kirken) i Kbh
- de er altid venlige og hjælpsomme, og GUUD de har i afdelingen
kompetence
til at sige ja til diverse ting (prøvede engang at få en RET STOR check
med
til udbetaling i ejerlejlighed, uden at skrive under nogen steder "det
klarer vi senere")

Små banker styrer!

Mvh

Henrik