Re: Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )

From: phk@freebsd.org
Date: Mon 27 Jan 2003 - 09:55:37 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ad Jyske Bank (was: Re: Homebanking og FreeBSD? )
From: phk@freebsd.org
Date: Mon, 27 Jan 2003 09:55:37 +0100

In message <none@FD316BAF-31D2-11D7-B962-000393958954--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>, =?ISO-8859-1?Q?Hen
rik_Lund_Kramsh=F8j?= writes:

>Inden du skifter bør du lige overveje om det kan betale sig.

Jeg er bestemt heller ikke meget for det, for jeg har det med min
bank som du har det med din.

Det lader faktisk til at der er fundet et work-around for BEC nu,
netscape7x + jre1.4 mumle.

Lige nu sidder jeg så og overvejer om jeg hellere skulle få det
overstået nu, eller om jeg skal vente til BEC har en hjerneblødning
igen om 6 måneder.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956