Linuxforum Demorum

From: Michael Aronsen (none@michaela--mail.aronsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Jan 2003 - 21:50:15 CET

Date: Thu, 16 Jan 2003 21:50:15 +0100
From: Michael Aronsen <none@michaela--mail.aronsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Linuxforum Demorum

Hej Folkens,

Jeg står i år for demorummet på LinuxForum og har fået foreslået at en god
skakspiller skulle spille mod en computer.

Jeg synes det lyder som en sjov ting at have i demorummet og en ef folkene
fra sslug kan skaffe den gode skakspiller.

Så mangler vi bare et cluster og et skakprogram der kan køre på et cluster,
er der nogen af jer der kender noget til sådan software eller kunne finde på
at indgå i et projekt om udvikling af samme?

Michael Aronsen