Re: Endnu en umulig install :-)

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 14:23:04 CET

Date: Fri, 10 Jan 2003 14:23:04 +0100
Subject: Re: Endnu en umulig install :-)
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Thomas

det er med stor fornøjelse jeg læser dine kreative mails :)

Har du tænkt på noget USB/CF boot?
compact flash diske

Jeg aner intet om det, eller om din maskine kan boote på dette medium
Hvis det virker ville det dog give mere frihed i forhold til at
repartitionere din disk.

hmm, måske man altid skulle have en bootbar USB disk med BSD i lommen :)

Alternativt kan du prøve at finde noget netboot PXE
emuleringslinuxkerneinitrdthingie
- kan huske at man til de lidt ældre RS/6000 modeller havde en
netbootdiskette
man kunne bruge, hvis "BIOS" ikke havde support for netboot.

Send gerne historien hvis du finder en løsning!

Mvh

Henrik

On fredag, jan 10, 2003, at 11:59 Europe/Copenhagen, Thomas Alexander
Frederiksen wrote:

> snip snip
Henrik Lund Kramshøj
hlk@kramse.dk / hlk@inet6.dk