Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Morten Seeberg (none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 17:05:56 CET

From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Sat, 4 Jan 2003 17:05:56 +0100

pyyhhh vi er seriøse herinde...... Men det self. min fejl at jeg brugte en
"ironisk" tone i mails til mennesker som ikke kender mig, hver sin
reaktion, fint nok.

Mit indlæg skulle tages for det det var, og havde jeg misforstået nogen så
sker det jo, at jeg lavede en "ironisk" sammenligning var ikke et planlagt
angreb, jeg kender desværre ikke folks personlige holdninger til alting...
:-)

Nå men jeg kender et par stykker som vil være glade for en subj. head, mig
selv incl. og er vi i undertal så er det jo bare ærgeligt... Faktisk skrev
jeg også tidligere at lige med bsd-dk er det ikke så stort et problem,
fordi afsender bliver erstattet med bsd-dk@bsd-dk.dk, men at det faktisk
var .org listerne der gav fleste problemer.

Og ja så kom der også et par seriøse argumenter hvorfor det er
besværligere med [bsd-dk], IMO så er, if it ain´t broken don´t fix it,
ikke et fornuftigt argument. Men igen, mine kunder er ofte også store nok
til at "kunden altid har ret" :)