Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 15:20:33 CET

Date: Sat, 4 Jan 2003 15:20:33 +0100
Subject: Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On fredag, jan 3, 2003, at 21:25 Europe/Copenhagen, Morten Seeberg
wrote:

> problem,
>
> Uden at flame for meget, så må jeg indrømme at en sådan holdning måske
> bedst passede til et M$ salgskatalog. Gør som os eller skrid....
> Jeg har valgt workstation OS ud fra nogle personlige og professionelle
> betragtninger, og den tid jeg har brugt med BSD-DK (folk) har bestemt
> ikke
> givet mig indtrykket af at vi er en ensporet forening med det formål at
> irritere folk der kører Microsoft produkter på en den eller anden måde.

<flame>
Hvad fanden snakker du om?
Er du debil?
Jeg sagde NETOP at det er dit valg, og nej jeg sagde intet om "gør som
os eller skrid"! Hvor fik du det fra?
</flame>

Det ER dit valg, og det ER mit valg at bruge OpenBSD primært til servere
og Mac OS X til klient. Jeg har valgt Mac OS X som klient fordi jeg
synes
det er fedt, hvis du synes MS er fint så fred være med det. Faktisk tog
jeg
ikke stilling til om du brugte MS, men nævnte det som eksempel!

Læs evt. en anden gang og lad være med at "flame for meget", fordi jeg
går ind for dit frie valg.

Mht til det ensporede synes jeg ikke der er noget galt i at påpege de
allerede
eksisterende mekanismer - som ALLE seriøse filtre burde kunne anvende.

Det er noget pis at vi skal bruge så meget tid på det her cykelskur!

> Jeg savner nok et argument for, hvorfor det vil genere folk at der står
> [bsd-dk] i starten af subj. i stedet for holdningen, at vi kun kan
> spille
> på 1 hest i stedet for 2 på samme tid.
Min kæphest er som nævnt at der allerede findes flere muligheder for
at sortere, hvorfor skal der tilføjes noget redundant information?

over and OUT!
Henrik

PS Lad venligst være med at sammenligne noget som helst jeg skriver med
et M$
salgskatalog i fremtiden, tak Jeg hader personligt MS men synes faktisk
ikke at jeg
i det nævnte indlæg gav indtryk for dette - måske udover Outlock
navnet, som
ligesåvel kan skyldes min afsky for dette fejlbehæftede program.

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@kramse.dk / hlk@inet6.dk - please read email policy at