Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 15:22:52 CET

From: Bjarne Wichmann Petersen <none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Sat, 4 Jan 2003 15:22:52 +0100

On Saturday 04 January 2003 13:17, Henrik Andersen wrote:

> Er det virkelig så slemt med 8 ekstra tegn i subject ? Hvis det kan
> hjælpe nogle til at få et overblik så hvorfor ikke ?

Tja, for folk der benytter sig af threading (fx. moi) og læser mailinglister
ud fra subject (fx. moi) skal der ikke meget mere end 3-4 svar på en mail
førend det jeg kan læse er "Re: [bsd-dk] Sv: Re: ..."... hjælper ikke just på
overblikket for *moi*...

Næh, jeg er nu udemærket tilfreds med at benytte mig af headerne til at
sortere mine mails...

Bjarne

--
Homepage: http://www.mekanix.dk