Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Morten Seeberg (none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 21:25:06 CET

From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: [bsd] Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Fri, 3 Jan 2003 21:25:06 +0100

> Det må du så finde, hvis ikke Outlock Expresso eller hvad du nu bruger
> ikke er godt nok(tm) må du jo finde noget der kan ... det er nok dit
problem,
> da du har valgt dit OS ;-)
> sorry - not my problem

Uden at flame for meget, så må jeg indrømme at en sådan holdning måske
bedst passede til et M$ salgskatalog. Gør som os eller skrid....
Jeg har valgt workstation OS ud fra nogle personlige og professionelle
betragtninger, og den tid jeg har brugt med BSD-DK (folk) har bestemt ikke
givet mig indtrykket af at vi er en ensporet forening med det formål at
irritere folk der kører Microsoft produkter på en den eller anden måde.

Jeg savner nok et argument for, hvorfor det vil genere folk at der står
[bsd-dk] i starten af subj. i stedet for holdningen, at vi kun kan spille
på 1 hest i stedet for 2 på samme tid.