Re: freebsd supfile

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 16:37:37 CET

Date: Tue, 16 Dec 2003 16:37:37 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd supfile

Christer Solskogen wrote:

> hvorfor cvs og ikke cvsup?

Fordi det er min vurdering at du genererer mindre trafik og
mindre belastning på serverne ved at hente CVS repositoryet end
ved 2 gange cvsup.

> mye greiere(slik jeg ser det for mitt bruk) at jeg tar cvsup til de nevnte
> kataloger, og nfs exporterer dem til de forsjellige maskinene.

Det kan du da stadigvæk.
Du bruger cvs til at hente netop den source version du ønsker til
det katalog du ønsker.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---