Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 20:31:54 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost
Date: Mon, 1 Dec 2003 20:31:54 +0100

> Hej Dennis & Co.
> Smukt initativ, det med fake-tilmeldingsdato. Det ville under normale
> omstændigheder have hjulpet mig meget, men ikke denne gang.
Tak. Det har desværre vist sig at indehaveren af Amalie er at sidestille
med en ond MciroSoft dræberkonsulent fra helvede, og at der derfor ikke
er plads på trods af en aftale om 15-20 personer lørdag d. 20 om aftenen
og at jeg ville ringe til ham med det endelige antal. Endvidere havde
han mit telefonnummer i tilfælde at han skulle bruge et svar hurtigere.
Der er således ikke plads til at vi kan få de lovede borde.
Jeg stak treforken i siden på ham og fik ham til at love at han ville
servere julefrokost for os søndag d 21 kl 13 i stedet, hvis det er i den
generelle interesse. I modsat fald hører jeg meget gerne forslag om
andre steder eller lignende der kan redde projektet.

Der har været tale om julefrokost i det fri (fransk hotdog med karrysild
og cocio med snaps)
Hvis vi lover at gå inden kl 8 om morgenen hvor stamgæsterne (med
chef-er-hunde) kommer kan vi måske holde det på "jaguaren" der ved samme
lejlighed kunne kaldes Juleguaren.
Anders Nordby har forslået at det blev holdt i Norge. Der er dyrere øl,
men det er lettere at komme til end sidste sted.
Det er så Samsø hvor Peter Larsen har forklaret at øllene er billigere,
og at man aldrig skal stole på en restauratør.

Hvis der er nogle der har nogle seriøse forslag så hører jeg mere end
almindeligt hjertens gerne fra dem.

... Dennis