Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 20:47:32 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 01 Dec 2003 20:47:32 +0100

In message <none@066a01c3b841$c8ab7250$0200000a--craptop.lh.bsd-dk.dk>, =?iso-8859-1?Q?Dennis_Kj=E6r_Jensen?= writes:

>Tak. Det har desværre vist sig at indehaveren af Amalie er at sidestille
>med en ond MciroSoft dræberkonsulent fra helvede, [...]

For en del år tilbage sang jeg i et sangkor hvor vi efter et par
års research med fast hånd henlagde vores Julefrokost til februar.

December skete der alligevel altid så mange ting og folk kunne ikke
blive enige om dato, finde et sted den dato osv osv.

I februar er det ligeså vådt og koldt og hvis man da ikke lige ramler
ind i fastelavn er der frit valg hele måneden.

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956