Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 18:38:39 CET

Date: Mon, 1 Dec 2003 18:38:39 +0100 (CET)
Subject: Re: Sidste chance for tilmelding til julefrokkost
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Dennis & Co.
Smukt initativ, det med fake-tilmeldingsdato. Det ville under normale
omstændigheder have hjulpet mig meget, men ikke denne gang. Jeg er
fuldstændig, helt og aldeles begravet i arbejde for tiden - hvilket
har betydetat jeg ikke har kunne deltage i hverken det ene eller det andet her
på detsidste.
Det skal jeg nok få rodet bod på, men pt. kan jeg faktisk ikke
overskue minegen kalender, hvorfor en tilmelding for min dejlige viv og
undertegnede,ville være tæt på at smide ~600,- ud af vinduet ... i en julemåned.
Tag ikkefejl, jeg synes prisen er ganske rimelig, jeg bliver bare et år
ældre pr. uge,som det er for øjeblikket.

mvh

/per
per@xterm.dk