Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Peter Zinck Wulff (none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 11:47:41 CET

Date: Mon, 1 Dec 2003 11:47:41 +0100 (CET)
From: Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

On Mon, 1 Dec 2003, Anders Soendergaard wrote:

> at installere sofware på, som hver har deres fordele og
> ulemper. Om man kan lide den ene eller den anden måde
> er en individuel sag.

Klart, jeg er 100% enig, men sidste gang jeg udtalte mig her i forumet da
en person havde problemer med at få ports til at virke, hvor jeg
anbefalede at gå udenom ports, blev det til en jeg-skal-gi-dig-ska-jeg
fordi du-er-ikke-politisk-korrent-og-bruger-ports, og den stakkels mand
måtte gå herfra med uløst problem, hvilket jeg sikkert var den eneste der
lagde mærke til.

Jeg tror personligt at det er den slags der er med til at forhindre mange
personer i at benytte *BSD, samt indlæg med RTFH m.v.

    __ /
    ___/
 __/eter