Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 11:39:21 CET

Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 01 Dec 2003 11:39:21 +0100

For også at komme med en saglig kommentar...
Min mailserver kører FreeBSD 4.4 og jeg har ingen planer om
at opgradere. Du skal nok tænke mere i retning af hvad kravene
til mailserveren er. Jeg har en mistanke om at opgaven næppe
har som mål at levere en mailserver der kører på cutting edge
software snarere end en pålidelig high performing mailserver.
Jeg ville tage den seneste stable og først skifte når man kunne
dokumentere et reelt behov (engang omkring FreeBSD 8.5 :-)

--
/Anders