Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Peter Zinck Wulff (none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 11:24:23 CET

Date: Mon, 1 Dec 2003 11:24:23 +0100 (CET)
From: Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

On Tue, 25 Nov 2003 madsen999@mailme.dk wrote:

> Sidder samtidig med det problem at jeg ville lave en boks til produktion
> (mailserver) og 4.9 er vel ved at blive faset ud, og 5.2 er "på
> trapperne.."
>
> Hvad ville i gøre? :o)

Med fare for at starte en flamewar igen(Da jeg ikke er politisk korrekt
og bruger ports), så kører jeg i produktion på en 5.1 med postfix, Apache,
php, webdav/mySQL m.v. og har ingen problemer, da jeg ikke bruger ports,
men downloadede den nyeste udgave af hvert program og så compilede det i
"hånden".

Ports er skam glimrende til nogle ting, men hvis du ved hvad du gør er de
bare en hindring.

    __ /
    ___/
 __/eter