Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 11:52:31 CET

Date: Mon, 1 Dec 2003 11:52:31 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

Peter Zinck Wulff wrote:

> Klart, jeg er 100% enig, men sidste gang jeg udtalte mig her i forumet da
> en person havde problemer med at få ports til at virke, hvor jeg
> anbefalede at gå udenom ports, blev det til en jeg-skal-gi-dig-ska-jeg
> fordi du-er-ikke-politisk-korrent-og-bruger-ports, og den stakkels mand
> måtte gå herfra med uløst problem, hvilket jeg sikkert var den eneste der
> lagde mærke til.

Software udenom ports er afgjort en mulighed for den mere
avancerede *BSD bruger.

For den almindelige bruger er det ikke altid en god ide.

Det tvivler jeg på at der er den store uenighed om.

Og skulle vi så ikke lukke diskussionen her?

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---