"Cyrus the virus" paa FreeBSD 5.1??

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 24 Aug 2003 - 19:51:37 CEST

Date: Sun, 24 Aug 2003 19:51:37 +0200
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: "Cyrus the virus" paa FreeBSD 5.1??

  Hej

  Jeg har lavet en 5.1 installation og proever nu at installerer Cyrus
  paa den for at faa noget IMAP. Jeg har installeret den med
  PWCHECK_PAM.

  Jeg har osse sat den op i inetd.conf som foreskrevet.

  Men naar jeg proever at kontacte IMAP (lokalt eller fra en client -
  det samme), saa godkender den ikke mit login.

  Min POP virker fint. Den koerer via qpopper.

  Jeg har proevet at finde et sted hvor dokumentationen bescriver
  authentication, men det er ikke saa overskueligt. Er der nogen som
  kan give mig et tip - noget at laese paa - et link til bedre
  dokumentation end //asg.web.cmu.edu/cyrus/

 /Mads

Mads Petersen
Amsterdam