Re: spørgsmål

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 24 Aug 2003 - 15:18:17 CEST

Date: Sun, 24 Aug 2003 15:18:17 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: spørgsmål

On Sun, Aug 24, 2003 at 02:53:37PM +0200, Sven Esbjerg wrote:

> Deres bevæggrund er vel ikke at genere ligesom jeg heller ikke vil
> genere ved at sende den videre. Hvis nu der ikke er nogen der
> protesterer, men derimod kun nogen der siger "vi vil gerne læse den
> besked" så ville jeg vidersende den. Ellers komme den ikke videre.
>
> Undskyld forstyrrelsen.

Det ville måske være en opfordring til dem som er interesseret i hvad
der står i denne demoopfordring at sende en mail direkte til dig (Sven)
hvor du så kan sende demoopfordringen direkte til de personer som er
interesseret. Giver det ikke mere mening ?

Jeg synes også som Lars at deres opfordring om ikke at sende til
news/public fora, at bsd-dk@bsd-dk.dk er udelukket.

/Hemster