Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder

From: Peter Toft (none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 00:18:16 CEST

Subject: Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder
From: Peter Toft <none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD vennerne <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 05 Aug 2003 00:18:16 +0200

On man, 2003-08-04 at 10:14, Poul-Henning Kamp wrote:
> Jeg synes det er lidt trist at se folk af jeres kaliber overse det
> helt centrale i denne her sag.
>
> Det handler ikke om software, det handler om penge.

Enig :-(((

SCOs ledelse har efter sigende selv solgt godt ud af deres optioner da
dette startede - var der nogen der sagde "vi prøver - men tror heller
ikke selv på det"...

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@linuxbog.dk] http://pto.linux.dk

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. -- Mahatma Ghandi