Re: Backup-server

From: Anders Østergård Jensen (none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Sep 2002 - 15:53:02 CEST

Date: Fri, 27 Sep 2002 15:53:02 +0200 (CEST)
From: "Anders Østergård Jensen" <none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Backup-server

Hej...

Tak for et (næsten) fyldestgørende svar. Humlen er, at jeg nu mere havde
tænkt på en diskbaseret løsning, men er det for usikkert? Det drejer sig om
50GB data, der skal kopieres via netværket fra en Windows 2000 server. Kan I
foreslå en SCSI-RAID-løsning, eller blot en ATA-RAID?

-- Anders

Den

--

Mvh. / Regards -- Anders Østergård Jensen PHP Webapplication Developer WebCode.dk Mail: anders@webcode.dk WWW: http://anders.webcode.dk/