RE: Problem med NV driver og Mozilla!

From: Jimmy Selgen Nielsen (none@JSN--telital.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Sep 2002 - 08:47:35 CEST

Subject: RE: Problem med NV driver og Mozilla!
Date: Thu, 19 Sep 2002 08:47:35 +0200
From: "Jimmy Selgen Nielsen" <none@JSN--telital.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Tjooo... Men mozilla kan godt være lidt hård ved kortet (og skærmen) ;)
Når jeg viser en side med mange tables så kommer der en summen fra min
skærm. F.eks www.ipaqsoft.net, og så bare vælge en kategori ;)
Jeg ville nok lige se om ikke der var kommet en ny bios.

> Jeg har prøvet at genkompilere gtk1 (mozilla bruger kun gtk1
> såvidt jeg kan se).
> Freetype er også blevet rekompileret, men stadig ingen forbedring.
> Faktisk så har jeg prøvet at fjerne hele X med server, client
> og fonts. for derrefter at kompilere det igen. Men det hjalp ikke!
>
> Har i eller nogle gode råd??
Hmm... Jeg tror enten det er en X konfigurations fejl, eller en bios fejl
GTK o.s.v. kører jo bare ovenpå X ..

Jimmy