Re: Problem med NV driver og Mozilla!

From: KimJørgensen (none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Sep 2002 - 20:18:44 CEST

Date: Wed, 18 Sep 2002 20:18:44 +0200
From: KimJørgensen <none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problem med NV driver og Mozilla!

Hejsa

> Samme kort kører så perfekt i min Athlon 900 Tbird, Asus A7V board.
> Har du opgraderet bios på det (mx2 )til seneste version ?
Nej.. Jeg bruger en orginal bios. Men det det burde alligevel virke, ikke??

> Har du prøvet med 24 bit i stedet for 16 bit ?,
> hvad med en anden opløsning ?
> Mit kører da fint 1600x1200@24 i 75 hz.
Nu har jeg prøvet at køre X i 1024x768@16bi og 24bit, og 1280x1024@16 og 24bit!
Men det virker stadig ikke..

> The ways of GTK 2 are mysterious... Jeg mangler æøå somme tider :(
Jeg har prøvet at genkompilere gtk1 (mozilla bruger kun gtk1 såvidt jeg kan se).
Freetype er også blevet rekompileret, men stadig ingen forbedring.
Faktisk så har jeg prøvet at fjerne hele X med server, client og fonts. for derrefter at kompilere det igen. Men det hjalp ikke!

Har i eller nogle gode råd??

Mvh.
Kim Jørgensen