Problem med NV driver og Mozilla!

From: KimJørgensen (none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 23:38:41 CEST

Date: Tue, 17 Sep 2002 23:38:41 +0200
From: KimJørgensen <none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Problem med NV driver og Mozilla!

Hejsa

Jeg har lige problemer med mit "nye" geforce 2mx kort.
Før brugte jeg et gl. Matrox kort.
Da jeg skiftede over gjorde jeg følgende:
 Fjernede det gamle X (ikke sikker på at det var nødvendigt, men det er rart at ryde op)
 Installerede X igen (ver. 4.2.1)
 Lavede en XF86Config-4 fil, der brugte nv driveren

Og X virker fint, det hele køre i 1024x768@16 farver. Men når jeg starter mozilla bliver farverne på den helt underlige, der er streger over det hele.
Først troede jeg at det var GTK, men når jeg bruger gtk1 app. så virker det fint. Måske er det gtk2 der ikke helt vil!

Er der nogen af jer der har oplevet samme problem.

ps. jeg bruger FreeBSD 4.6.2 på et MSI6330 mb med en Athlon1200

Mvh.
Kim Jørgensen