Re: En stor tak til Søren Klintrup

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 20:01:47 CEST

Date: Thu, 12 Sep 2002 20:01:47 +0200
Subject: Re: En stor tak til Søren Klintrup
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thursday, September 12, 2002, at 07:33 , Johnny Christensen wrote:

> Mange tak for din vejledning, nu kan jeg sidde og høre musik mens jeg
> arbejder :)
>

> Nu mangler jeg bare at få maskinen på nettet - så skal jeg nok give jer
> lidt fred herinde:
>
> Nogen der kan forklare mig (ligeså nemt som Søren gjore) hvordan jeg
> sætter min maskine op til at gå på nettet, jeg har et Sis 900 fast
> ethernet adapter kort og en Zyxel router model. 642r, men kan ikke helt
> hitte ud af hvordan jeg får den på nettet.
>
> Så hvis der er nogen der kan hjælpe med det, ville jeg være evigt
> taknemmelig

Hejsa

ofte kan man smutte forbi IRC kanalen på EFnet

dvs en standard IRC klient, www.bitchx.org, www.xchat.org, www.mirc.com
eller lignende med server irc.inet.tele.dk og kanalen #bsd-dk

Der er jævnligt LANGE perioder uden at der siges et eneste ord, men hvis
der
kommer et spørgsmål kan man nogle gange få svar fra 3-4 eller flere på en
gang - ret fascinerende egentlig.

Mvh

Henrik, hlkv6 på IRC ;-)

PS Læs gerne www.bsd-dk.dk/irc.html først ;-)