En stor tak til Søren Klintrup

From: Johnny Christensen (none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 19:33:54 CEST

From: Johnny Christensen <none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 12 Sep 2002 10:33:54 -0700
Subject: En stor tak til Søren Klintrup

Mange tak for din vejledning, nu kan jeg sidde og høre musik mens jeg
arbejder :)

Nu mangler jeg bare at få maskinen på nettet - så skal jeg nok give jer
lidt fred herinde:

Nogen der kan forklare mig (ligeså nemt som Søren gjore) hvordan jeg
sætter min maskine op til at gå på nettet, jeg har et Sis 900 fast
ethernet adapter kort og en Zyxel router model. 642r, men kan ikke helt
hitte ud af hvordan jeg får den på nettet.

Så hvis der er nogen der kan hjælpe med det, ville jeg være evigt
taknemmelig

Johnny