Newbie stadig i nød :)

From: Johnny Christensen (none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 22:14:33 CEST

From: Johnny Christensen <none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 11 Sep 2002 13:14:33 -0700
Subject:  Newbie stadig i nød :)

11-09-2002 12:23:23, Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk> skrev:

>Jeg kender ikke din router, men den er sikkert dhcpserver - så prøv
>at få dit netkort til at få en adresse ved hjælp af dhcp.
>
>http://www.FreeBSD.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/install-
post.html

Hjælp faktisk ikke særlige meget - den flipper ud hvis jeg vælger at
prøve dhcp - begynder at skrive fejlmeddelser ind over skærmbilledet -
jeg måtte bruge alt-ctrl-del for at komme ud af det. Kan stadig ikke få
min maskine på nettet?

>http://www.FreeBSD.org/doc/en_US.ISO8859-
1/books/handbook/multimedia.html

Hmmm ser ikke ud til at soundblaster live er supportet, hvad så nu?
Jeg har fundet ud af at Mandrake linnux understøtter mit lydkort, så der
må da også være en måde at få freebsd til det??

Johnny