Re: freebsd grafisk vs. windows

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Oct 2002 - 13:18:09 CET

From: "Morten Liebach" <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 28 Oct 2002 13:18:09 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd grafisk vs. windows

On 2002-10-28 00:22:46 -0500, Munish Chopra wrote:
> On 2002-10-27 22:07 +0000, Martin Allan Jensen wrote:
> >

> [...]
> >

> Umm, jeg tror at et par stykker eksisterer, men aner ikke hvad de
> hedder. Jeg vil nu hellere anbefale at du tager en smule tid med nogle
> on-line tutorials for at laere (x)html + css(2). Det vil jeg gaette paa
> du faar meget mere ud af paa laengere sigt.

Der er Mozilla/Netscape Composer. Jeg har aldrig haft det program
startet, saa jeg kan ikke rigtig sige noget om dets kvaliteter.
W3C har lavet Amaya, den laver rigtig paen HTML, men er ellers ret
raadden i brugerfladen synes jeg.

Men ... jeg vil give Munish fuldkommen ret, det optimale paa alle maader
er at laere at skrive HTML i haanden og laere noget CSS ogsaa, der er et
hav af gode og gratis on-line resourcer, og det er altsaa ret nemt. Jeg
tror aldrig man kan matche kvaliteten i haandskrevet HTML med en WYSIWYG
editor, og det er sjovt at laere.

De andre ting vil jeg ikke svare paa, jeg er enig med hvad der er blevet
sagt af andre, jeg ville bare lige goere opmaerksom paa Amaya og
Composer. :-)

Med venlig hilsen
                                 Morten

--