Re: Kvalitet frem for kvantitet ? (Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige))

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Oct 2002 - 17:41:52 CEST

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sat, 12 Oct 2002 17:41:52 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kvalitet frem for kvantitet ? (Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige))

Quoting Kristian Vilmann (kristian@vilmann.net):

> Jamen så giv da noget af din viden fra dig så vi andre uoplyste stakler
> kan få kvalitetsiden frem for kvantitetsviden.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare her. Du angiver ikke hvad du er
efter, saa jeg kunne begynde at tale om vigtigheden af chokolade, men
det tror jeg ikke fanger din interesse.

Jeg har skrevet dokumenter om de fleste omraader jeg mener jeg har
speciel evne til at bidrage inden for, og jeg har flere paa min todo
liste. Ting tager tid.

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org