Kvalitet frem for kvantitet ? (Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige))

From: Kristian Vilmann (none@kristian--vilmann.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Oct 2002 - 15:31:56 CEST

Date: Sat, 12 Oct 2002 15:31:56 +0200
From: Kristian Vilmann <none@kristian--vilmann.net.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-listen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Kvalitet frem for kvantitet ? (Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige))

On Fri, 2002-10-11 at 18:02, Alex Holst wrote:
> Quoting Sidsel Jensen (purple@hamster.dk):

[snip]

> Det skyldes maaske forfatterens mangel paa erfaring med systemet eller
> mangel paa feedback om deres arbejde? Jeg kan hvert fald ikke se
> hvordan flere fejlagtige dokumenter, skrevet af nybegyndere, kan hjaelpe
> paa problemet.

Så nytter det da ikke at råbe "Søg på det hulens net"
Så er det jo netop at man render ind i alle mulige mere eller mindre
korrekte informationer.

> Jeg synes ikke der er noget bittert over at straebe efter kvalitet.

Jamen så giv da noget af din viden fra dig så vi andre uoplyste stakler
kan få kvalitetsiden frem for kvantitetsviden.

/kristian

--
I'm sure the sales decrease [on music CD's] had nothing to do with the
economy's decrease, or a steady downward spiral in the music industry,