Re: brug bsd-novice listen!!!!

From: Morten Winther (none@morten--o0o.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 08:34:33 CET

From: "Morten Winther" <none@morten--o0o.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: brug bsd-novice listen!!!!
Date: Fri, 15 Nov 2002 08:34:33 +0100

----- Original Message -----
From: "Sidsel Jensen" <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Thursday, November 14, 2002 2:51 PM
Subject: brug bsd-novice listen!!!!

> Jeg synes at antallet af "novice/begynder" spørgsmål er blevet ret
> voldsomt på bsd-dk listen her på det sidste. Vi har faktisk en liste som
> hedder "bsd-novice@bsd-dk.dk" som er beregnet til den type spørgsmål.

Jeg synes ikke det er fordi der er så meget trafik her på listen, så efter
min smag kunne novicelisten godt slåes sammen med denne.

Jeg skrev egentlig for at spørge om der også er et arkiv til novicelisten?
http://www.bsd-dk.dk/archives/ indeholder vel kun indlæg fra bsd-dk.

/ morten
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand
binary, and those who don't"