Lovgivning (Was Re: NetBus/SubSeven toolkit?)

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 May 2002 - 03:55:33 CEST

Date: Tue, 7 May 2002 02:55:33 +0100
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Lovgivning (Was Re: NetBus/SubSeven toolkit?)

Quoting Kristian Rask (krask@mediac.dk):
> Det at jeg er hyret til at opstille og konfigurere en maskine, gør mig
> ikke personligt ansvarligt for andres manglende vilje til at skyde
> penge i vedligeholdelse.

Naturligvis ikke.

Jeg synes ioevrigt at den opfoersel som din kunde udviser burde vaere
strafbart med haefte eller store boeder ligesom alt anden form for
misvedligholdelse eller uansvarlig opfoersel der udsaetter andre for
alvorlig risiko.

Det kunne vaere interessant at se sikkerhedsforum.dk tage den slags
lovforslag op og istedet for at hoppe rundt til LinuxForum.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/