Sendmail konfiguration

From: Anders Dyekjaer Hansen (none@anders--mail.dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 12:29:19 CET

Date: Sat, 30 Mar 2002 12:29:19 +0100
From: Anders Dyekjaer Hansen <none@anders--mail.dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Sendmail konfiguration

Hej med jer!

Jeg håber der er nogle der sidder foran skærmen selom vejret er mega godt så jeg kan få lidt hjælp =)

Jeg har lige installeret FreeBSD 4.5 som skal fungere som web og mail server for mit domæne.
Jeg har tidligere haft RedHat 7.1 kørende men den var konfigureret med GUI'er og det er der jo ikke meget ved. Derfor har jeg installeret den med FreeBSD 4.5 så der er lidt tekst filer der skal rettes til ;-)

Det hele spiller mere eller mindre bortset fra at når jeg sender en mail fra serveren så kommer sender adressen til at stå som user@server.domæne.dk og ikke som user@domæne.dk. Jeg ville gerne have server navnet væk fra afsender adressen.

Er der nogen der lige ved hvor det gøres henne? Skal jeg virkelig omdøbe serveren til at hedde domæne.dk???

GOD påske!

Mvh,
Anders