har løst freetype-relateret kompilering af mozilla 0.9.9

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 12:48:41 CET

Date: Thu, 14 Mar 2002 12:48:41 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: har løst freetype-relateret kompilering af mozilla 0.9.9
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Havde en underlig fejl under installation af mozilla
0.9.9. Den stoppede ved freetype2-kompileringen, og
fejlen var at ANSI C++ ikke tillod visse ting.

Jeg forsøgte (mange gange) at re-kompilere, opgradere
tilhørende pakker etc. Tilsidst fandt jeg ud af, at
pakkerne freetype samt freetype2 begge var installeret
(/usr/port/print/freetype samt -freetype2). Så jeg
af-installerede begge pakker, og re-installerede
freetype2.

Nu kompilerer den, så der var altså en konflikt med
begge freetype-pakker på maskinen samtidig.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail - din for livet.
www.yahoo.dk/mail