Re: har løst freetype-relateret kompilering af mozilla 0.9.9

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 19:48:31 CET

Date: Thu, 14 Mar 2002 19:48:31 +0100
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: har løst freetype-relateret kompilering af  mozilla 0.9.9

Claus Guttesen wrote:

> Hej.
>
> Havde en underlig fejl under installation af mozilla
> 0.9.9. Den stoppede ved freetype2-kompileringen, og
> fejlen var at ANSI C++ ikke tillod visse ting.
>
> Jeg forsøgte (mange gange) at re-kompilere, opgradere
> tilhørende pakker etc. Tilsidst fandt jeg ud af, at
> pakkerne freetype samt freetype2 begge var installeret
> (/usr/port/print/freetype samt -freetype2). Så jeg
> af-installerede begge pakker, og re-installerede
> freetype2.
>
> Nu kompilerer den, så der var altså en konflikt med
> begge freetype-pakker på maskinen samtidig.

Og jeg som troede at mozilla var broken. Vent det er den stadigvæk:
http://www.openbsd.org/cgi-bin/cvsweb/~checkout~/ports/www/mozilla/Makefile?rev=1.23&content-type=text/plain
BROKEN= core dumps in dynamic library constructor

> Hilsen
> Claus

> Yahoo! Mail - din for livet.
> www.yahoo.dk/mail

PS: Så længe listen kun hedder BSD-DK må man gerne lige fortælle hvilken
*BSD man taler om.

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn