Re: Router til 100MBit net

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 04:34:02 CET

Date: Wed, 13 Mar 2002 03:34:02 +0000
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Router til 100MBit net

Quoting Jens Dueholm Christensen (jens@dueholm.dk):
> Problemet er så bare at når jeg booter GENERIC-laptop kernel så
> starter den fint op, men efter lidt tid laver den de omtalte underlige
> fejl. Alt fra kernel panic ved opstart af vi til freeze af maskinen
> hvis jeg lader den stå ubrugt hen i 10 minutter.

Minimal herlighedsvaerdi. Det lugter ret meget af hardware problemer,
eller hvertfald driver problemer af en art. Har du mulighed for at
proeve NetBSD-current, og evt. OpenBSD? Det kan maaske give et hint om
det er driver problemer eller hardware problemer.

Jeg har ikke rigtigt nogle forslag til loesninger som indebaerer andet
hardware.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/