Re: Router til 100MBit net

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 04:01:58 CET

From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 13 Mar 2002 04:01:58 +0100
Subject: Re: Router til 100MBit net

On 13-Mar-02, Alex Holst wrote:

> Jeg benytter et Xircom CardBus 10/100 + Modem combo i min klamme Dell
> Latitude som koerer OpenBSD. Jeg vil tro at prisen for et saadan kort
> ligger omkring kr. 1300,-

Jeg skulle nok have forklaret mit setup lidt mere detaljeret, for jeg har
allerede 2 CardBus netkort - 2 stk. 3Com 575 (det ene BT og det andet CT) som fint bliver fundet af NetBSD og også configureret - bl.a. via det jeg
installerer på maskinen.

Problemet er så bare at når jeg booter GENERIC-laptop kernel så starter den fint op, men efter lidt tid laver den de omtalte underlige fejl. Alt fra kernel panic ved opstart af vi til freeze af maskinen hvis jeg lader den stå ubrugt hen i 10 minutter.

Regards

--
Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>. Member of Team *AMIGA*