Re: PHP, Apache & TAK!

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 21:39:24 CEST

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 31 Jul 2002 21:39:24 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PHP, Apache & TAK!

(Wrap lige dine linier, hva?)

Quoting Martin Allan Jensen (bailey@sprit.dk):
> Jeg skal lave et program i PHP der går ind og skriver i httpd.conf
> (Apache konfigurationsfilen) og opretter brugeren på serveren så
> personen kan benytte FTP (ProFTPD) men alt dette skal gøres som
> superbruger!

Er du sikker paa, at du har lyst til at goere det? Een ting er at skulle
have en form for remote editering af httpd.conf, men en helt anden er at
skrive PHP kode der goer det. Du lader ikke til at vaere fortrolig med
PHP saa sandsynligheden for at din kode indeholder adskellige
sikkerhedsfejl er enorm.

Jeg tror det vil vaere bedre hvis du fortaeller os hvad dine krav er, og
vi saa fortaeller dig hvordan du bedst loeser dit problem.

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org