PHP, Apache & TAK!

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 20:54:16 CEST

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: PHP, Apache & TAK!
Date: Wed, 31 Jul 2002 20:54:16 +0200

Hej igen allesammen,

Det må jeg sige! Tak for alle svarene ang. grafikkort, jeg har nu købt et Millennium G550 Dual-DVI Bulk

Nu skal jeg bede jer om en anden tjeneste der ikke er HELT 100% FreeBSD relateret!

Jeg skal lave et program i PHP der går ind og skriver i httpd.conf (Apache konfigurationsfilen) og opretter brugeren på serveren så personen kan benytte FTP (ProFTPD) men alt dette skal gøres som superbruger! Hvordan kan jeg eventuelt give EN mappe's filer superbrugertilladelse når det køres fra i PHP via et apache-webinterface!

Jeg håber meget at få svar på dette, da jeg skal lave det på min nye server! Eventuelle trips der kan være relaterede ville jeg blive MEGET glad for....!

Med venlig hilsen
Martin A Jensen