Krav

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 22:26:16 CEST

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Krav
Date: Wed, 31 Jul 2002 22:26:16 +0200

Okey, her er kravene så (ER MEGET GLAD FOR AT I VIL HJÆLPE MIG)

Jeg er 17 år og har arbejde med programmering af web-sites siden jeg var 14....jeg har programmeret PHP i 2 år og ASP i 3. Nu skulle jeg så til at gå på HTX og bagefter blive civilengenør. Jeg har nu i stedet valgt at købe en server og så studere FreeBSD, Apache, MySQL, DNS, og PHP nærmere at kende og lave gratis hosting.

Jeg skal nu finde den bedste løsning på at oprette en kunde på en maskine ved kun at indtaste få oplysninger og trykke på en enkelt knap....!

Hvad vil i foreslå hvis ikke PHP skulle gøre det....jeg er jo ikke den vilde C++ programmør!

Endnu en gang tak!

Med venlig hilsen
Martin A Jensen